chatbox

'go kart'ing


en.sepop yang tidak memberi tumpuan ketika memandu
sy sendiri tidak ingat tarikh peristiwa kejadian berlaku.
 cuma yang pasti hal ini berlakau pada hujung minggu. dalam kebosanan hari hujung minggu. kami 4 orang jejaka kacak (haha) berada dalam peerjalanan ke pc fair manjung. tiba2 kelihatan satu lokasi yang menarik hati 3/4 daripada meraka. (obviously sayalah seorang yg tidak berminat itu. haha) tempat yang bergelar "gelanggang go kart". ketiga2 mereka begitu teruja sekali melihat tempat yang sedemikan indah rupanya bagi mereka (haha, maaflah korang) maka terus membuat keputusan. "otw balik nnt kite singgah jap". saya sedar bahawa saya ini merupakan penumpang,, maka saye hanye berdiam diri dan ikut sahaja kehendak mereka.

amir hakim yang masih baru dalam industri 'go kart'ing.





maka dengan segala kemalasan saya hendak bercerita. saya post kan saje gambar2 mereka. sekian. (:








shah waqib yang sangat terkenal dgn sifat gila memandu. lala~
pasti anda tertanye mengape saye tidak join bukan? haha. saya tidak mempunyai jiwa seperti mereka. jiwa saya hanye kepada pergerakan yang slow dan harmoni. sebagai tambahan, antara 4 orang ini, saya pemandu paling perlahan kalau jd driver. dan kalau mereka yang memandu. saya akan cuba untuk tidak lihat kehadapan dan kalau boleh 7 seat belt saye mahu pakai. haha

5 comments:

cikfaiq said...

ingatlah orang yang tersayang !

cikfaiq said...
This comment has been removed by the author.
Nazira Nazri said...

sume nampak excited mcm kanak2.

firdausfauzi said...

aku terkecuali! aku tidak terlibat! hanye mereka.

Tony Saidi said...

kena try fdot.. best..
ust dah penah try...