chatbox

MARA for UK?

petang semalam. ibu call. i thought just sje2 call, but it happens tio be, die nak sampaikan berita yang aku dapat scholarship MARA untuk ke UK. well, macam yg aku katekan dalam pos sebelum nih. bukannye aku tidak mahu, tetapi, aku tidak yakin dengan kebolehan diri sendiri untuk menjage diri aku ble berade di negeri orang. tambahan lagi bile kat sane xde orang nak mengingatkan. jadi, ade baiknye aku tinggal di UTP. lagi pun, kalau duduk UTP, keinginan aku selame ini besarr peluangnye untuk dicapai. therefore, saya ingin mengatakan:

sorry MARA, i have chose UTP. walaupun dulu aku memang beria2 nak amik MARA. tapi itu dulu. sebabnye aku tidaklah berharapan besar untuk ke UTP bawah pembiayaan Petronas. tp, kalau dah dapat, xkan pulak nak tolak. kan?

ibu, saya tahu ibu benar2 mahukan saye ke sane, tp, maaflah. saye yakin UTP adelah tempat untuk saye. usah bimbang, suatu hari nnt, sy akan membawa ibu kesana ye. (:

6 comments:

NadhirahMohdNasir said...

congrats dpt UK! kalau taknak pi UK, then, thts ur own decision, so, insyaAllah tu yg terbaik.

ganyixiang said...

haha.. x nak kasi ak XD

cikfaiq said...

ko blaja la leklok kat utp.

firdausfauzi said...

faiq: baiklah. (:

gan: amiklah. aku bg kat ko. nnt ko tggu tau surat sampai! haha

nad: thanx. (:

Nazira Nazri said...

fesly, congratz! ko org fes yg ak dgar dapat uk. da rezeki namenye.

secondly,wow. brani gle ko wat kptsn mcm tu. if ko rse yg utp baek, go on je la. tabik.tabik.tabik :)

thirdly, doakn kami2 yg len jugak.

firdausfauzi said...

noor: aku tetap yakin ngan pilihan aku. thanx noor!